Доставка

ДОСТАВКА

Існує декілька способів отримати товар:


1.1 Нова пошта


Пн-Пт: замовлення до 15:00 відправляємо цього ж дня!


Сб-Нд: замовлення до 12:00 відправляємо цього ж дня!


Тривалість доставки: 1-5 днів. Вартість доставки згідно тарифів "Нової Пошти"


1.2 Укрпошта


Пн, Ср, Пт: замовлення до 13:00 відправляємо цього ж дня!


Сб: замовлення до 12:00 відправляємо цього ж дня!


Тривалість доставки: до 7 днів Вартість доставки згідно тарифів укрпошти


4. Якість товару

4.1 Усі товари у нас нові, запечатані, зберігаються в сухих і теплих умовах, без вогкості. До кожного товару є сторінка товару де ви можете знайти додаткову інформацію про товар, прочитати додаткові характеристики та опис.

4.2 Під час відправлення товарів ми перевіряємо комплектацію товару і наявність фізичних дефектів. Усі товари нові, привезені безпосередньо від виробника.

5.Обов'язково перевіряйте товар на пошті!!!

5.1.Обмін/повернення при підтвердженні дефектів/браку товару на пошті або протягом 24 годин

5.2 Якщо виявлено дефект товару - будь ласка сфотографуйте та відправте нам фото дефекту, для скарги на склад!

5.3Алгоритм дій: якщо ви отримали брак і хочете повернути товар.

1) повідомте нам про бажання повернення і одразу напишіть номер замовлення та надішліть фото та відео фіксацію браку

2) ми підтвердимо повернення, напишемо дані для відправлення товар

Важливо: варто розрізняти поняття брак і фізичне пошкодження товару. Якщо товар приїхав побитий або в ньому щось надламано, клієнт повинен відмовитися від товару на пошті та повідомити про це. Оскільки ми оглядаємо товар перед відправленням, значить товар пошкодився під час доставки. У такому разі ми можемо вимагати компенсацію від нової пошти. Якщо клієнт посилку забрав, особливо при післяплаті, і вдома побачив пошкодження, вимагати компенсацію від Нової Пошти ми вже не зможемо, тому що на пошті клієнта все влаштувало і він забрав посилку.

Our Latest News